2011. augusztus 8., hétfő

Egyik kedvenc képem

Pontosan nem emlékszem hova repültünk, de 3-as voltam hátul és amint az utasok kiszálltak csináltam pár képet.

5 megjegyzés:

  1. Szia ! Nagyon tetszik a blogod már végig olvastam az egészet ! Én is légiutas-kísérő szeretnék lenni, és én is fiú vagyok. De lenne néhány kérdésem még a nagyon kezdetekkel kapcsolatban ! Az hogy hogy zajlott a "felvételizés" az angol nyelvi vizsga, hol jelentkeztél,és hogy hogyan zajlott a második forduló, mert az első néhány bejegyzésben írtál róla de nem mindent :D Előre is köszi !

    VálaszTörlés
  2. Hello!
    Örülök, ha a blogommal segíthettem egy kicsit eligazodni ebben a kicsit sem egyszerű "világban"! :)
    Tehát:
    A Hammersmith-nél tanultam, valamikor tavasszal végeztem náluk.
    Volt egy pesti állásinterjú, amit az euwork (ha jól emléxem a nevére) szervezett, ezt a sulimban mondták, ők tudtak az időpontról.
    Őket felhívtam, behívtak egy rövid elbeszélgetésre angolul, csak hogy nagyjából felmérjék az angol szintet. De csak inkább olyan bemutatkozás volt.
    Majd megadták az interjú időpontját és akkor elmentem. :)
    Ott először volt egy elődás a Ryanair-ről, valamint a Crewlink cégről, akik a képzést szervezték, majd egy írásbeli teszt.
    Azt ott kijavították és délutánra megvolt az eredmény. Akinek sikerült, (kb. 25-en voltunk, egy-két embernek nem lett meg) azok maradtak a személyes elbeszélgetésre.
    Kb. 1 hónappal később jeleztek vissza hogy sikerült (ez általában rövidebb idő, csak nem volt elég ember egy új kurzus beindítására, ezért vártak a válasszal) majd a Crewlink küldte a leveleket mailben, milyen papírokat kell beszerezni, mikor kezdődnek kurzusok stb, stb.
    Én az április 5-én induló képzésre mentem.
    Nagyjából ennyi. Nem volt többfordulós.
    Nem csak a crewlink szervez képzéseket, van másik cégi is, pl workforce-tól is dolgoznak többen nálunk.
    Remélem segíthettem!

    VálaszTörlés
  3. Értem ! Köszönöm szépen ! :) Ó és még azt szeretném kérdezni hogy mennyire kell tudni angolul és kell róla papír vagy több nyelvet is kell tudni :O Ja és hogy melyik a nehezebb bekerülni vagy bent maradni mert olvastam hogy nagyon sokat kell tanulni ! Előre is köszi ! :)

    VálaszTörlés
  4. Egy középfok nem árt! Mivel a képzés nagyon kemény, sok az anyag, kevés az idő és tele van szakszavakkal, sokat kell szótározni és kimerítő.
    Papír nem kell róla. Úgyis kiderül nagyjából milyen az angol az állásinterjún. Egy nyelv persze elég, ami az angol, de ha több nyelvet ismersz, persze az jobb.
    Könnyebb bekerülni, nehezebb bent maradni. Kell a Ryanairnek az ember, de könnyen ki is eshetsz, ha nem pörögsz. Ez a kurzusra és a melóra is igaz. De melyik cégnél nincs ez??? :)

    VálaszTörlés
  5. Kösz az infókat :) Hallottam hogy ha valaki kiöregszik akkor nem lehet légiutas-kísérő 35-év körül bár én még nagyon messze vagyok tőle de mit csinálnak ilyenkor az emberel ? Amúgy még csak 15 éves vagyok most megyek szakközépbe :D

    VálaszTörlés