2012. február 26., vasárnap

Szabadság, vagy sem...

Végre eljött az idő egy kis otthoni pihenésre. Tényleg nem lesz sok, mert oda-vissza fogok repkedni Budapest és Oslo-Rygge között!
Kezdjük azzal, hogy 25-re volt egy Rygge-Budapest jegyem, de mivel nem tudtam elcserélni senkivel a napomat, ezért a gép nélkülem szállt fel. Én éppen London Stanstedből tartottam vissza Norvégiába!
Ma reggel repülök Párizs Beauvais reptérre, 06.50-kor szállok fel. 08.40-kor pedig le.
Lesz 4 órám, majd 12.30-kor indulok Budapestre.
Március 1-én késő délután repülök vissza Rygge-be, mert 3-án reggel reptéri készenlétes leszek. Ez azt jelenti, ha nem betegszik le senki, akkor reggel 5-től délután 1-ig ülök a reptéren és netezek. Próbáltam elcserélni két napot, a másodikat megadták, ezt nem. Nem tudok mit tenni, vissza kell jönnöm.
2-án is jöhetnék, de akkor átszállással tudnám csak megoldani, több idő és több pénz. Inkább eljövök egy nappal hamarabb! 3-án délután a készenlét után repülök vissza Pestre, és 6-én ismét vissza Rygge-be!
7-én délután már dolgozom!
Hát röviden ennyit a szabadságról. De még jó, hogy a repjegyek nem kerülnek többe pár Euronál! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése