Ma is No3 voltam. Kb. 3 óra az út. Viszont most nehezebb volt a dolgunk, mert az Epos (az a kis gépezet, amibe pötyögjük, hogy ki, mit vesz a gépen) nem működött. Nagyon oda kellett figyelnünk, hogy a számológépünkkel mindent pontosan összeadjunk, mert így nagyobb esély van a tévedésre. Szerencsére plusz-os lett ma is a kassza, úgyhogy jól dolgoztunk. Nem láttam semmit a reptérből, mert hátra nem jött "lépcső", így az ajtó sem lett kinyitva. Viszont jól elbeszélgettünk egy-két utassal. Fél 1-kor (éjszaka) értem haza, de itt Mossban (meg úgy általában Norvégiában) ezt nagyon észre sem lehet venni ilyenkor nyáron.
Jött egy új memo (üzenet) engedélyezik London Stansted-re és Brüsszel Charleroi repterekre a transzfert a mi bázisunkról is. Nem tudom hányan akarnak menni, biztos sokan megpróbálják beadni a kérvényt. Én jelenleg jól érzem magam, kezdek hozzászokni a környezethez, nem szívesen kezdeném előről ezt az egy hónapot egy másik bázison.
Ja és ma láttam egy hirdetést a Crew Room TV-jén, lehet pályázni saját hangfelvétellel a Ryanair gépek üdvözlő szövegére, amit júliustól minden gépen használnának. Megpróbálok összehozni valamit, csak a probléma, hogy a beküldési határidő hétfő. Még jó hogy időben észre vettem. :) Nem lenne rossz, ha egész Európában az én hangomra szállna le az összes Ryanair gép.
Jár vele egy kis pénzjutalom és ingyen repjegy is, na meg Dublin-ba kell majd repülni a nyertesnek, ahol egy hangstúdióban rögzítik a végleges hanganyagot. Van egy éjszakám összeállítani a max 30 másodperces szöveget. Holnap itthon várom, hogy behívnak e, homestandby-on leszek délutántól éjszakáig.
Ja és varrhatom fel az összes (3) gombjaimat az egyenruhámra, mert ma is elhagytam egyet repülés közben. Még jó hogy Filip, a No4 meglátta és felvette. Nem valami erős cérna amit használtak. :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése